Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
BIP - URZĄD GMINY W OSIĘCINACHW związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 PLN, zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie następującej usługi: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawiera
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
| Informacje | |
|---|---|
| Ilość odwiedzin: | 365 |
| Podmiot udostępniający: | BIP - URZĄD GMINY W OSIĘCINACH |
| Nazwa: | ZAPYTANIE OFERTOWE dot. zamówienia o wartości poniżej 130 000 PLN |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Paweł Koziński |
| Osoba, która udostępnia informację: | Paweł Koziński |
| Data wytworzenia informacji: | 02.05.2022 09:26:46 |
| Data udostępnienia informacji: | 02.05.2022 09:42:27 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 02.05.2022 09:44:19 |
| Rejestr zmian | |